♥♥♥♥♥♥♥♥ love doesn't need to be explain, it just have to be express.. ♥♥♥♥♥♥♥♥


Friday, June 15, 2012

Hajatku tercapai .

Assalamualaikum semua~
Mulakan ptgmu dgn senyuman.



korg mesti tertanye2 hajat ape lh tu kan.
Sape x pernah b'cinta angkat kaki. hehe. sape tak pernah tu bagus. ^^
Hajat yg dimaksudkan aku bkn lah aku dpt b'cinta dgn org yg aku minat ke ape. Cuma waktu ex aku tinggalkan aku dulu, aku sgt geram sbb rase dia tak patot permainkan aku smpai mcm tu skali. ececeh,, tp tu cerita lama.
lalu aku pon berminta kpd Allah SWT supaya satu hari nanti dia dtg semula kpd aku dan meminta maaf. Waktu tu plak aku akan tolak dia teruk2 smpai msuk longkang. ehehe :P
Tapi lama2 aku t'fikir.. "Eh, awek dia yg dua tahun dia couple pon dia boleh tinggal n ckp mati accident, takkan la aku yg kwn ngn dia tak sampai setahun nie dia nk dtg merayu kot?" hurm.. lagipun,, aku tak tahulah kalau dia dtg balik aku mampu tolak dia msuk longkang atau pon tak. :( Mesti korg kate "Eee,, takkan la nk lg kot dekat laki yg mcm tu?" Hanye Tuhan je tahu rase hati aku nie.
Dah berbulan2 berlalu, aku sbgai pelari negeri, aku dpt pergi ke kedah open. So aku pon pergi. Sebelum keluar kereta, aku nampak bayang dia, dan dia pon tengok aku. Aku terdiam kt situ lama sbb aku x sangka dpt jmpa dia lg. Aku turun kereta dan buat2 takde apa2 tp hati aku mula berdegup laju. "oke, ingt balik ape yg dia buat kt kau dulu.."
hari pertama berlalu begitu saje. Hari ke-2, aku terima SMS dari dia. Aku jwb mcm biase je. Dia tnye sepatah aku jwb sepatah. Hari last dia balik awal. oke, smpai hati dia.
Tp! tak habis mcm tu je.. mlm tu dia msg aku, dia kata "Saya teringat kenangan kita".
pastu byk kali dia kate "Awak, sy minta maaf" :( Aaa,, aku tak boleh cair~ peti sejuk.. peti sejuk.. hurm,, aku boleh maafkan dia tp aku takkan diperbodohkan oleh dia lg.



Hm! itu dia. So, aku ckp la ape yg nk aku luahkan. Dan satu dari nya ialah, "Awak, tak baik lah mainkan hati org. :)" Kalau dia ingt kenangan manis dulu, aku ingt kenangan yg aku ingin lupakan. Mcm mane nk bhgia kalaw aku trima dia balik. kn2 ? ;) Aku dah berjaye tolak dia walaupun tak msuk longkang. hehe.
Aku sgt b'syukur kpd Allah yg dah beri aku peluang utk ckp ape yg dah lame aku nk ckp . Aku dah cukup matang skrg. Dan aku juga dah b'tambah kuat . TQ Allah. Alhamdulillah :)

One thing to let u know::


No comments:

Post a Comment

♫ Thanks for Leaving Ur Comment ♫